Monday 15 July 2013

KRIM MALAM @ NIGHT CREAM

Perempuan oh perempuan....sentiasa nak anggun dan cantik di mata semua terutama sang suami.  Ni nak bagitahu semua kawan2 kat sini, akk baru try satu produk yang didatangkan daripada Arab Saudi.  Kulit akk ni jenis sensitif, jadi sangat risau kalau tersalah produk.  No no no, produk ni tidak mengelupaskan kulit.  Rasa sangat menakjubkan bila dah cuba, kulit rasa segar (sebelumnya kulit akk agak kering, mengelupas di tepi hidung), dan jeragat akk dah semakin pudar.  Tapi janganlah ingat pulak jeragat yang dah bertepek kat muka selama 20 tahun tu senang2 nak hilang dalam masa 2 minggu.  Hagak2 lah ya.  

Pernah dengar tak krim yang femes tu iaitu Beauty Magic Cream aka Magic Beauty Cream aka Super Magic Beauty Cream?  Semuanya adalah produk yang sama.  Hanya nama aje yang lain.  Tapi di sini didatangkan dalam bekas yang mudah di bawa kemana-mana, dan semestinya pada harga yang mampu milik.



Jom tengok pulak apa benda fungsi dan khasiatnya Krim Malam ni....

Diformulasikan oleh ahli farmasi di Arab Saudi. Ia mempunyai formula pemutih kulit yang berkuasa. Mengandungi kombinasi penemuan bahan-bahan yang bertindak di semua lapisan kulit untuk mendapatkan hasil yang maksimum. Ramuannya hanya boleh didapati di Arab Saudi yang bertindak secara perlahan-lahan mencairkan melanin yang terkumpul pada kulit, membantu kulit bersinar, berseri-seri, kemerah jambu-putih. Salah satu rejimen yang paling komprehensif yang direka pada kulit jerawat. Bahan-bahan yang di adun membantu mencegah bakteria tersumbat di dalam liang, mengurangkan kemerahan dan keradangan, dan mencerahkan noda jerawat. Ia membantu merawat jerawat dengan mempercepatkan penyingkiran, kulit yang dijangkiti bakteria, kulit sel mati, dengan memberi cahaya muda berseri pada kulit anda.

SANGAT BAGUS untuk menentang jeragat, jerawat lama, parut, kulit tidak sekata, bintik hitam, kedutan, noda dan kekotoran, juga boleh memutihkan ketiak yang gelap, celahan yang gelap serta siku dan lutut yang gelap.

So pada siapa2 yang teringin nak cantik berseri-seri di pagi raya, boleh lah cuba krim ni ya.  Sangat berbaloi2.  Di datangkan dalam bekas bewarna keemasan yang comel, pada harga hanya RM40.

Stok adalah sangat-sangat terhad.  Siapa cepat dia dapat.

Dah comel-comel tu, jangan lupa pulak tepek dengan bedak Arab Kokuryu.  Harga bedak arab pun tengah menjunam sekarang ni....hanya RM28.00.  Stok pun dah menyusut....jom order segera.

PM segera ya 019-9200072 atau 017-7781975



No comments:

Post a Comment