Sunday 10 March 2013

MINYAK IKAT KASIH


Masalah: Payu dara Kendur akibat menyusu bayi ataupun akibat sudah lanjut usia atau penjagaan yg kurang di beri perhatian satu ketika dulu..

Penyelesaian: Minyak Ikat Kasih - RM65 (20ml)

Cuma sapu sedikit minyak ikat kasih (MIK) dan urut payudara anda... kecuali bahagian nipple secara bulatan(sila rujuk gambar di bawah) amalkan dan insyaallah dalam masa singkat anda boleh rasa dan nampak perubahannya... Bau MIK ni sangat harum...jadi tak la memualkan.. JOM TRY!!!!

Upgrading dari Minyak Ikat Kasih sedia ada, pengasas mengurangkan MINYAK ZAITUN DAN PEWANGI LAVENDER.  Pengasas lebih konsentret pada MINYAK YANG ASLI DAN ORIGINAL...dari IKAN BELACAK, dicampur dengan DOB (BIAWAK PADANG PASIR), KOTEY HARIMAU, KOTEY BUAYA, KOTEY UNTA DAN BAHAN-BAHAN HERBA TRADISIONAL MELAYU LAMA.

Minyak Ikat Kaseh digunakan untk membesarkan dan menguatkan zakar lelaki.


Tetapi wanita juga boleh menggunakannya untuk tujuan membesarkan dan memontokkan payudara cam XX punya hehehehehe tanpa perlu pembedahan, tak perlu silikon.

Cara guna selepas mandi - urutkan payudara dengan minyak ikat kasih lawan arah jam dan menarik payudara ke atas.  ibu jari tekankan dibawah ketiak. dan 4 jari selebihnya naikkan payudara anda. bilang hingga 8 ke 10 kali. pastikan sebelom pergi kerja sapu dan urut. nanti boleh terasa puting payudara dan isi payudara berdenyut2 macam nak period.  montox, pejal dan anjal.



Bagi lelaki pula, cara penggunaannya - dibawah testis ( buah zakar ) ADA LUBANG yang kami panggil lubang cincin. dimana disitu adalah centre kekuatan tenaga batin atau zakar suami.


Urutkan dengan menarik keluar urat-urat dari lubang cincin sterusnya hingga ke hujung zakar dengan menggunakan Minyak Ikat Kasih.

Seminggu pertama ketika amalan urutan dilakukan, orang lelaki akan menangis sebab sakit bagi mereka yang ada mengalami masalah lemah tenaga batin.  Tindak balas positif selepas seminggu atau 2 ke 3 hari, aliran darah di zakar dan buah zakar akan terasa berdenyut-denyut.  Ini menjadikan zakar lebih kuat dan bertenaga.

More tips untuk lelaki bila nak bersama, sapukan sedikit minyak ikat kasih dan urutkan ke 'bird'.  Performance anda tidak akan mengecewakan Insya Allah.

SMS/WS/VIBER SAYA SEKARANG : 019-9200072


No comments:

Post a Comment