Saturday 9 March 2013


Testimoni INTIM GEL, FEMININ WASH & MASKER VAGINA
Feminin Wash RM48 - berubat merawat keputihan 


"Saya ade masalah keputihn & masalah ini akan lebih menjadi-jadi sewaktu datang bulan.  Kulit saya juga agak sensitif dan bila adanya keputihn dan perpeluhan kulit pada bahagian
paha, saya akan menjadi ruam, gatal2 xyah citer laa.. selepas dikenalkn dengan JSD ni saya
nekad juga guna walaupun x berapa percaye pada mulanya.  Tutup mata je laa...TAK CUBA
TAK TAHU kan..

Memula guna FW, rasa terkejut sebab Miss V sejuk jer.  Then saya gunakn Intim Gel
lak.  Ni lagi terkejut sebab selepas 10min saya insert, ada cecair yang keluar dan sangat banyak.  Sejujurnya memang berbau.  Saya biarkan sampai cecair tu stop.  Saya cuci semula Miss V dengan FW, then insert gel tu semula.  This time tidak ada apa yang keluar tapi saya perasan masa nak insert tu laluan macam dah ketat sikit...memikirkan gatal-gatal yang ada pada celah peha, saya ambil MASKER VAGINA dan sapu.  Buat macam bedak sejuk lah.  Alhamdulillah, malam itu saya tidur dengan lena.  TQ JAMU SUSUK DARA.

INTIM GEL - RM56
FW - RM48
MV - RM25

SMS/WS/VIBER SAYA SEKARANG : 019-9200072



No comments:

Post a Comment